Tråd: 1001-tråden
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-05, 14:26   #147
Skorpia
Seniormedlem

Skorpia sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 65
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Får prøve meg på en ny en på over 50 ord,og siden Mila er i gang med butikkmas tar jeg opp tråden der. Har vært i masse butikker i dag,bortsett fra på meny da.for det var ingen ledige parkeringsplasser. Sånn er det når alle skal handle i siste liten,var innom Rema Stormarked også,hvor eldstedattern jobber.
I dag skulle hun jobbe dobbelt,fra 7.30 til 21 00. Misunner henne ikke det på en sånn dag som denne,men så har hun fri fram til tirsdag etter det da. Siden hun har frukten når hun starter tidlig slipper hun da hvertfall kassa fram til 1600 da hun skal overta for en annen
Men hun skal jo bruke påsken til å ordne med søknader til skoler da
Ha en fin påske alle sammen