Nå har jeg kommet til et punkt hvor jeg MÅ rådføre meg meg noen som kan dette med lavkarbo mer enn meg.. Som dere ser så har jeg snart vært på Ketolyse i snart 4 uker (nå førstkommende tirsdag) Som dere sikkert har fått med så er dette en KUR ikke en livsstil.. Dere ser også at vekten kun viser minus 4.6kilo.. Det er lite når det gjelder ketolyse selv om alt tapt i seg selv er gevinst Jeg har fulgt kuren nøye bortsett fra å trimme konstant hver dag. Om ikke jeg har trimmet så har jeg gjort andre aktiviteter altså.. jeg er ikke en som er fulstendig uten kondis og sitter i sofaen. (driver m å pusse opp et bad for sviggerforeldre. Haler og drar) Ellers så har jeg også vært nøye å drikke mye vann. Å fulgt boken nøye. Jeg har forsøkt å holde meg til 10 karbo pr dag, jeg har forsøkt å spise pittelitt mindre.. Jeg holder på kiloene altså, å begynner å fundere.. 15 karbo i seg selv er lite.. Kansje jeg ikke er tjent med denne kuren? Kansje jeg kunne levd med lavkarbo men med flere enn jeg gjør i dag - å fortsatt snike kiloene ned? Sånn var det når jeg forsøkte GR også.. kroppen holdt på kiloene dag også. Den gangen gav jeg opp Jeg gir ikke opp! Jeg går jo nedover, men blir så himla sliten at denne kuren ikke funker på meg som den skal.. Kan noen være snill å dele litt om lavkarbo`s verden? Å hvordan den funker for dere?