Vis enkelt innlegg
Gammel 24-03-05, 11:56   #4
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Elisabet

Nå vet ikke jeg hvor mye du kjenner til Ketolysekuren men faktisk så følger jeg den til punkt og prikke. Å det har ikke noe med at jeg spiser for lite karbohydrater

Det kan ha med at du spiser for lit karbohydrater å gjøre likevel. Selv om Ketolysekuren sier at det skal være sik, så finnes det andre lavkarbofilosofier som sier noe annet. På Atkins skal du ikke under 20 om dagen feks. Lindberg sier vel noe rundt 60-120g (den vanlige nordamnn spiser 3-400g)
Det er mange som tar av ved å følge de ulike filosofiene, og det har med å gjøre at vi er ikke like. Vi er unike individer og med ulike ubalanser i kroppen, så selv om løsningen er mer proteiner og fett og mindre karbohydrater for alle, så blir fremgangsmåtene ulike. Noen trenger å kutte virkelig drastisk ned, mens andre trenger mer.

Det er viktig å ikke miste seg selv av syne når en forsøker å gjøre en endrig,- dersom noe på en filosofi ikke fungrer på oss, så kan en justering være aktuelt å gjøre. Prøve og feile frem til vi finner det som fungerer for oss.

Når det er sagt, så har du jo gått ned ca et kilo i uken da, og det er jo bra.
Dersom du bruker musklene dine endel, så er det jo sansynlig at du bygger muskler, og muskler veier mer en fett, - dvs at du i praksis kan ha gått ned i fett selv om vekten ikke viser noe. Jeg kjenner flere som har gått ned opptil to buksestørrelser ved å spise Lindberg og Atkins uten at noe har vist på vekten..

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat