Vis enkelt innlegg
Gammel 24-03-05, 12:31   #7
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Muskat

Les også tråden til modumodd om en "merkelig erfaring": http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=4345 . Dette er ganske interessant, med tanke på at lavkarbokosthold er ment å skulle motvirke problemene med jojo-slanking og at kroppen innstiller seg på å bevare energi på grunn av sult - som den opplever når kaloriinntaket synker for lavt. Det kan se ut som om enkelte kan ha den samme reaksjonen av at karbo-inntaket synker for lavt over lengre tid.

Dette er en vanlig "metode" ute i lavkarboforumverdenen, introdusert på forum av de som kommer fra kroppsbygging/helsestudio miljø - . Og dette HAR noe for seg, - for NOEN. Men det er dessverre veldig veldig mange denne "metoden" ikke virker for. Jeg kjnner altfor mange som har fått motsatt resultat. Jeg la på meg 2 kilo jeg brukte måneder på å få av igjen, så det er ikke en løsning for alle. Og garantert ikke på et så tidlig stadium i "kuren" som du er. Når man har kommet litt nærmere "målet" kan det være en ting å prøve - når andre ting ikke hjelper.