Vis enkelt innlegg
Gammel 24-03-05, 13:43   #9
Elisabet
Medlem

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Østfold
Alder: 54
Elisabet har en fantastisk aura rundt segElisabet har en fantastisk aura rundt seg

Sitat: Meg:
Å fulgt boken nøye. Jeg har forsøkt å holde meg til 10 karbo pr dag, jeg har forsøkt å spise pittelitt mindre.. Jeg holder på kiloene altså, å begynner å fundere.. 15 karbo i seg selv er lite.. Kansje jeg ikke er tjent med denne kuren? Kansje jeg kunne levd med lavkarbo men med flere enn jeg gjør i dag - å fortsatt snike kiloene ned?

Nille:
Jeg har lest boka til Torkil 3 ganger. Har satt meg godt inni det fordi han tilbød meg jobb...... Skjønner ikke helt dette jeg. Du sier du følger boken nøye. Men 10 gram karbo pr dag er da ikke å følge boken nøye. På side 67 står det om "Vekttapet stagnerer". Det står det Alfie også forklarer om at det er naturlig for kroppen å ta en "pause/timeout". Er du i ketose ??? Da står det "Øk mengden mosjon og la det bero i to uker". (Andre,som f.eks. Atkins sine forskere, har sier at du kan vente en stans på 4-6 uker etter ekstrem kosthomlegging. De sier også at om du ikke har sett endringer på vekt ELLER MÅL på denne tiden, DA er det på tide med tiltak). Du svarer så Alfie:

Sitat: Meg:

Nå vet ikke jeg hvor mye du kjenner til Ketolysekuren men faktisk så følger jeg den til punkt og prikke. Å det har ikke noe med at jeg spiser for lite karbohydrater

Nille:
Hvordan kan du si at det ikke har noe med at du spiser for lite karbohydrater å gjøre da ? Du følger ikke Ketolysekuren til punkt og prikke i forhold til hva du skriver her og hva som står i boka. Men tilgi meg om jeg har misforstått noe.

Meg:
Bare så det er sakt Nille så leser jeg boken HELE tiden. Å selv om jeg ikke legge inn noen dagsmeny i dette innlegget så så følger jeg faktisk boken. I denne kuren setter man kroppen i 24 timers fettforbrenning og man skal gå mere ned på denne kuren enn andre.
Ja jeg følger oppskriftene, ja jeg leser og regner på alt jeg spiser. Jeg orker ikke analysere alt. Jeg sier bare at jeg følger kuren som jeg skal Å at de fantastiske historiene om dem som gikk kilo som en drøm, ikke gjelder meg. Jeg måtte bare få luftet litt her

Elisabet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat