Vis enkelt innlegg
Gammel 24-03-05, 14:18   #10
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Unnskyld meg, det var ikke meningen å støte deg på noen måte.

Det var du som ba om tenkehjelp her, og selv sa du lurte på om du kanskje kunne ha nytte av å spise mer. Det at du da sier det ikke har noe å gjøre med for lite karbohydrater, - ja der forsvant logikken for meg. Hvis det ikke har med for lite karbohydrater å gjøre så passer vel ikke Ketolysekuren for deg da......

Folk vil bare hjelpe deg, bruke sin erfaring og gi deg eventuelle mulige løsningsforslag. Men hittil har du reagert negativt på både Lise, Alfie og mine forslag - og heller valgt å tolke det som angrep på din person. Hva du faktisk gjør, er at du går ned i snitt 1 kg pr uke og syns ikke det er nok.... Jeg skjønner ikke reaksjonen din jeg....

Jeg har iallefall, ut fra min erfaring og kunnskap, sagt hva jeg syns/tror/mener og tilbudt deg den hjelpen jeg kan gi, å analysere det du ikke orker å analysere. Får håpe andre kan komme med bedre ideer, slik at du finner det kostholdet som funker for deg.