Opprinnelig lagt inn av Nille
Dette er en vanlig "metode" ute i lavkarboforumverdenen, introdusert på forum av de som kommer fra kroppsbygging/helsestudio miljø - . Og dette HAR noe for seg, - for NOEN. Men det er dessverre veldig veldig mange denne "metoden" ikke virker for. Jeg kjnner altfor mange som har fått motsatt resultat. Jeg la på meg 2 kilo jeg brukte måneder på å få av igjen, så det er ikke en løsning for alle. Og garantert ikke på et så tidlig stadium i "kuren" som du er. Når man har kommet litt nærmere "målet" kan det være en ting å prøve - når andre ting ikke hjelper.
Du er en fantastisk ressurs, Nille, kunnskapsrik og dyktig og generøs til å dele. Men som du sier, ikke alle løsninger er for alle. Vi har alle veldig forskjellige opplevelser av slankekurer og mer varige dietter. Hvis det er noe jeg tror alle her inne har til felles, er det at vi har oppdaget at vi ikke kan spise slik som andre, men må finne en diett som passer vår kropp. Litt prøving og feiling hører til i den prosessen, selv om det er forb#€%& frustrerende.
håper du får masse gul varm fin påskeenergi til å holde det gående, Nille!
Og det samme til alle andre, forresten. Det er DEILIG med vår og fri.
Muskat