Vis enkelt innlegg
Gammel 24-03-05, 20:56   #16
luringen
Seniormedlem

luringen sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Alder: 57
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

jeg er ikke noen ekspert, og aner ingenting om ketolysekuren. Skjønner at den er veldig lav på karber da.. jeg spiser mye mer karber (ala Lindberg med en dæsj atkinsoppskrifter). Jeg ammer og vil ikke i ketose. Det funker greit for meg. Ikke vil jeg rase ned i vekt heller. Jeg ser tydelig at det er FETT som blir borte...bl.a er jeg kvitt masse ekle cellulitter... jeg har holdt på i en 2 mnd tid og har gått ned 7 kg. Mest i starten, så sto det stille og nå er litt borte igjen...og jeg har tenkt å ha dette som en livsstil, så jeg er spent på hva som er mitt kritiske karbonivå.

Her inne er det rom for alle som ønsker å endre på kosthold og spise mindre karber, enten det er 10 eller 100 om dagen. Det som er så OK, er alle de erfaringene som deles her og som gir meg styrke, lyst, evne og oppskrifter til å fortsette!!

Jeg ønsker deg lykke til, og håper du finner ut av hva du ønsker videre.