Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-09, 17:04   #33
Bellabo
Medlem

Bellabo sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Bellabo er på en erverdig vei

Sv: Klarer ikke spise

Det var da det rareste

Jeg tror jeg har funnet årsaken hos meg, sier bare tror... fordi dette er tredje dagen + at jeg er litt kald enda, men på langt nær sånn som jeg har vært.

Vel, jeg har økt på med mer fett. Dvs. jeg spiser alt fett jeg greier. Har pøst på med grillribbe ( 2-3 for dag har jeg greid å få ned ) til lunsj, rømmegrøt til middag, majones, masse smør , fløte i omeletten på morningen og i kaffe og har på så mye olje i salaten som jeg greier.
Men passer samtidig på at det ikke blir alfor mye proteiner. spiser mat som har mer fett enn proteiner i seg.

Så har jeg økt karbo mengden min til 20-25 for dag i grønnsaker. Tar bla og gnafser på en diger gulerot for dag , i tillegg til grønnsakene jeg får i meg i salat og til middag.
Sjekker hver kveld at jeg er i ketose, sånn at jeg vet at kroppen min tåler alle karbene.

merker faktisk at energien har kommet seg veldig også. Hadde tenkt om et par dager å øke med en gulerot til for å finne ut om jeg blir enda bedre.
Tester og tester jeg .

Vi er forskjellige, kan hende min kropp må ha mye karber for å klare seg..

Hvis du begynner å teste ut ting på deg selv må jeg få høre altså ..

revmatiker og Lavkarbo-veteran siden 2009.. prøvd de aller fleste diettene.. Er nå i gang med siste innspurt så derfor ny ketolyserunde.

Sist redigert av Bellabo : 07-02-09 kl 17:16.
Bellabo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: under 5 :) Svar med sitat