Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-05, 18:32   #1
Nooria
Støttemedlem

Nooria sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Nooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressurs

Interiør og farger - helt utenfor tema

Nå vil jeg spørre om noe som er helt utenfor forumets tema, men det er så mange kreative og smarte mennesker her, så jeg må bare.

Vi kjøpte et stort og deilig hus i fjor som ble bygd i 2001. Huset er fint, men vi vil gjøre noen justeringer i kjøkken/stue. Nå er det gipsplater i en lys farge her. Vi vil gjerne ha noe annet... helst noe som ser litt mer solid ut.... føler at vi er omgitt av papirvegger liksom Vi skal også bytte ut møbler som spisestue, skap og TV-benk, og vi må bestemme oss for stil.

Når det gjelder vegger ser jeg alternativene malt tapet og malt panel (lys farge). Noen som har andre gode ideer?

Når det gjelder møbler vurderer jeg sånn mørk rustikk stil (kraftige mørke møbler). Jeg liker også glassbord men føler kanskje ikke at det er så barnevennlig (skarpe kanter). Noen andre som har gode ideer her.

Problemet mitt er at alle interiørblader er fylt av bare ultraminimalisme og ultrafunkis, men jeg vil ikke ha det. Det må være lunt og koselig. Men jeg vil samtidig ha det stilig og smakfult.... og ikke en stil som er på vei ut i neste uke (som jeg derfor blir fort lei av).

Noen her som har tanker om hva som er stilig om dagen? Noen som vil dele gode ideer?

På forhånd tusen takk!

Nooria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat