Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-09, 13:21   #47
Framboise
Nytt Medlem

Medlem siden: Apr 2008
Alder: 40
Framboise er på en erverdig vei

Sv: Helt ny på Ketolyse. Oppstart 1.2.2009

Åh - må bare si at jeg elsker å være på denne dietten!! Begynte for bare en uke siden, og faktisk viser vektnålen 4-5 kilo lettere allerede..sprøtt. Sitter dessuten og leser til eksamen hele dagene, og konsentrasjonen har blitt merkbart mye bedre! På mye karbo var det vanskelig å ikke holde på å sovne hele tiden...Sultfølelsen har også forsvunnet i svært stor grad - i tillegg til suget etter sukker. Håper virkelig det fortsetter sånn! Prøvde en gang i fjor også, men da ble det vanskelig å følge dietten pga. jobb o.l. Men nå er jeg fast innstilt på å fortsette! Håper bare å også se forandringer på hud, cellullitter etc. som mange her inne skriver om som positive sideeffekter...
Men lurer på en ting: er det absolutt nødvendig å bruke kosttilskudd? Jeg spiser mye av de ulike grønnsakene som er tillatt, og både rødt kjøtt, kylling, fisk, egg, ost, nøtter, soyamelk...Har ikke kjøpt noen vitamin/mineralpiller, og lurer altså på om det er nødvendig?? Klarer ikke helt å se for meg hva jeg kan mangle...

Begynte liksom bare på dette opplegget selv, etter å ha sittet temmelig mange timer inne på forumet her/lest masse andre steder om lavkarbo og ketolyse. Takk for svar

Framboise er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fremdeles på jakt etter den rette... Svar med sitat