Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-09, 16:53   #29
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Depresjon av ketolyse/lavkarbo? Anyone?

Siden jeg har levd lavkarbo siden 1982 burde jeg vel i.h.t. til denne såkalte "teorien" være innlagt for lenge siden. Enda et symptom jeg burde ha fått etter alle disse årene ?!

Når jeg spiser skikkelig lavkarbo og ikke skeier ut er jeg i bedre form både psykisk og fysisk. Om jeg skeier ut og får i meg for mye sukker eller stivelse blir jeg slapp og dårlig, trøtt og sliten og kjenner at jeg sliter på alle måter. Humør, hud og hår er i dårlig form.

Det er nok flere faktorer enn kosthold som har meg depresjon å gjøre, å påstå at det er lavkarboksthold som er den "utløsende faktor" viser at ernæringsstudiet nok trenger en del oppdateringer ....