Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-09, 06:48   #29
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Åpent brev til Torkil Andersen

Hei
Øisann.Dette var ikke bra.
For det første, legger man ut tekst og billeder på internett, beskytter ikke åndsverkloven mot kopiering og offentliggjøring på andre nettsider når man viser til hvor det kommer fra.
Når det er sagt, skulle det ut fra vanlig foslkeskikk være innhentet tillatelse fra hver enkelt. Jeg har selv skrevet til flere angående dette og fått tillatelse fra enkelte, men at alle er publisert er en glipp som ikke vil gjenta seg.
Jeg har personlig vært inne på databasen og har fjernet alle billeder. Jeg mener billedene blev lagt ut i helgen og de er altså fjernet i dag til morgen etter jeg fikk en Mail fra en av dere som var blitt lagt ut på hjemmesiden.
For fremtiden blir det bare jeg personlig, som kommer til å legge inn artikler og billeder som berører andre.
Jeg beklager dette har skjedd og at det har påført ubehag for flere av dere.

Vennlig Hilsen
Torkil.

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat