Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-09, 10:17   #35
Everio
Seniormedlem

Everio sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Alder: 48
Everio har en fantastisk aura rundt segEverio har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Åpent brev til Torkil Andersen

Opprinnelig lagt inn av Torkil, her.

Hei
Øisann.Dette var ikke bra.
For det første, legger man ut tekst og billeder på internett, beskytter ikke åndsverkloven mot kopiering og offentliggjøring på andre nettsider når man viser til hvor det kommer fra.
Når det er sagt, skulle det ut fra vanlig foslkeskikk være innhentet tillatelse fra hver enkelt. Jeg har selv skrevet til flere angående dette og fått tillatelse fra enkelte, men at alle er publisert er en glipp som ikke vil gjenta seg.
Jeg har personlig vært inne på databasen og har fjernet alle billeder. Jeg mener billedene blev lagt ut i helgen og de er altså fjernet i dag til morgen etter jeg fikk en Mail fra en av dere som var blitt lagt ut på hjemmesiden.
For fremtiden blir det bare jeg personlig, som kommer til å legge inn artikler og billeder som berører andre.
Jeg beklager dette har skjedd og at det har påført ubehag for flere av dere.

Vennlig Hilsen
Torkil.

Jeg synes denne saken er utrolig lei for de som har fått bildene sine misbrukt. I tillegg synes jeg måten du tar til deg denne kritikken er lavvmål.

Er også utrolig skuffet altså Har begynt på en kur, som jeg heldigvis har fått resultater av. Alikvel kjenner jeg at jeg stoler mindre på faktaene om kuren og kunnskapen din om hvordan ketolysen påvirker kroppen. Når en såpass respektert og annerkjent lege bevist bruker svindel på nettsiden sin - hvordan skal jeg kunne stole på at de viktige tingene stemmer (som at denne fete kuren ikke skader kroppen min)

Ja, jeg kaller det faktisk svindel. I tillegg til å ha tatt bilder uten lov - har du faktisk publisert bilder av to som har hatt en kjempeflott vektnedgang - uten bruk av ketolyse. Trodde virkelig ketolyse.no var mer seriøst enn dette altså.

Oppstart ketolyse 12.01.09 - oppstart Lindberg 11.03.09- Everio`s journal
Everio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat