mofe: Takk for innspill! Jeg har i utgangspunktet ikke lyst på en mørk vegg, men det er greit å ha ideen din i bakhodet marianne: Tusen for masse bra innspill! Dette var mye bra og ta med seg i tankene.... og jeg vil gjerne fortsette å drøfte med deg. Jeg trenger slike input for å komme frem til det jeg virkelig vil ha. Det du sier om å sette sammen ting som egentlig ikke hører sammen er jeg med på. Jeg er veldig opptatt av at ting skal danne en helhet, men det har nok skurret en tanke bak i hodet mitt om at vi ikke bør skaffe møbler av samme merke til hele stuen. En tanke jeg har hatt har vært å skaffe Jakarta spisestue og resten i Bombay (to serier som er veldig like- alt fra Bohus). Jeg synes det er veldig fine ting, men det kan bli kjedelig i lengden.... spesielt hvis det er på vei "ut". Jeg har vært inne og sett på det spisebordet du foreslo, men jeg vil ha et stort spisebord. Vi har nemlig ganske mye hjerterom her hos oss så vi må ha masse plass rundt spisebordet Mener du at vi ikke bør ha hvitmalt panel i hele stuen, men bare en vegg? Ellers er mye av det du skriver tanker jeg selv også har. Akkurat nå har jeg f.eks tilbehør i turkise Rosa er også en favoritt som sikkert vil bli brukt i sommer. Dersom du vil hjelpe meg å tenke høyt kan jeg sende deg bilder av stue/kjøkken. Tror ikke jeg vil legge ut hjemmet mitt her inne på forumet. P.S Jeg har begynt å bli ganske glad i shabby chic.... foreløpig har jeg bare kjøpt klær i stilen. Dersom du liker det burde du stikke innok Dorothea på Vinberbro en gang.