Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-09, 14:30   #48
Nitja
Medlem

Nitja sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Trondheim
Nitja er på en erverdig vei

Sv: Åpent brev til Torkil Andersen

Opprinnelig lagt inn av Marita, her.

Må nok sitere det Damita sier her.. for det stemmer faktisk. Bildene handler, på ketolyse.no, ikke så mye om HVEM som er på bildene, men mer om dokumentert vektnedgang - OG det har aktuell og allmenn interesse for de som vil ned i vekt og vurderer ketolyse som et alternativ.
Jeg skjønner godt dere som føler dere trampet på fordi bildene er lagt ut uten deres samtykke.. men har dere egentlig tenkt på hvor ofte det skjer i dagens internettverden? Alle bildene på nettet har såvisst ikke samtykke
Jeg synes, hvis man tar reaksjonen til Torkil i betraktning, at han har reagert umiddelbart og slettet bildene deres når han innså feilen medarbeideren hans hadde gjort. Hvorfor skulle han gå ut å spørre enkelte av dere om tillatelse om han egentlig bare ga faen og la ut hva han ville? Det høres ikke videre logisk ut, spør du meg.. her snakker vi om en feil i kommunikasjonen mellom han og han som la ut bildene på siden - JA, Torkil er ansvarlig - men han har da vitterlig ryddet opp også? Synes faktisk han har gjort det han kunne for å rydde opp jeg - han har unnskyldt seg flere ganger, forklart hva som gikk galt og han tilbød jo også en bok som plaster på såret for de som ønsket det... hva mer er det egentlig dere krever?

Signerer deg jeg, synes han får veldig mye pes her, skjønner de som ble avbildet at de reagerer MEN nå er bildene borte han har sagt unnskyld, kommet med forklaring OG tilbudt gratis bok som plaster på såret.

Nitja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat