Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-09, 16:44   #73
Kula
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2006
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Åpent brev til Torkil Andersen

Opprinnelig lagt inn av Chunky101, her.

Jeg har hele tiden vært litt skeptisk til den sammenblandingen av kommersielle interesser og helseråd som Torkil har bedrevet på forumet. Lavkarbo.no er en drøm av en markedsplass for Torkils produkter. Her har han fått boltre seg, helt uten konkurranse fra tilsvarende diettleverandører. Husk at Torkil IKKE har funnet opp Ketolyse. Han har bare systematisert kjent informasjon og laget en kommersiell ramme rundt det. Ære være han for det. Det er et stort behov i markedet for lettfattelig informasjon om LCHF.

Hvilken sammenblanding av kommersielle interesser og helseråd er det du har i tankene? (Og som gjør deg skeptisk.)

Når du sier at Torkil har boltret seg uten konkurranse, ligger det etter min mening en antydning av anklagelse i dette. Hvem sin skyld mener du det er at han ikke har hatt noen konkurranse? Er det Torkils skyld? Er andre blitt stengt ute? Hvis det ikke er en antydning av anklagelse i utsagnet ditt, hvofor nevner du det eventuelt i det hele tatt?

Til din info: Ketolyse er Torkils registrerte varemerke, så han har nok oppfunnet det.

Siden du er skeptisk til Torkils deltakelse på dette forumet, hvordan mener du han kunne deltatt uten å utløse din skepsis? Burde han ikke deltatt i det hele tatt?

-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat