Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-05, 14:07   #6
Muskat
Seniormedlem

Muskat sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Uren Luren Himmelturen
Muskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av HP

Pilates tenkte jeg ikke på i det hele tatt i denne sammenhengen, men Pilates er jo en form for kreativ utfoldelse, og det løser opp energibanene - forutsatt at du klarer øvelsene slik de er ment

Pilates bygde sin treningsfilosofi blant annet på yoga: det er en blanding av vestlige balanse og kroppsidealer og østlige teknikker og tankegang - ikke så rart hvis det løser opp i energibanene!

Jeg har ellers lignende opplevelser med Pilates, og det finnes også noen øvelser jeg gjør bare for å roe ned stress.

Sitat:

Men en kan jo blokkere mange andre kreative områder, selv om en har en kreativ jobb. Dette er en sammensatt problemstilling - men absolutt en jeg tror det ligger masse i. Overvektige mennesker er dem som alltid har noe de "skulle ha" gjort - min erfaring

Eeeehhhh - i min ganske kreative jobb har både de tykke og de tynne alltid noe de skulle ha gjort.

Muskat

Sist redigert av HP : 26-03-05 kl 20:28. Årsak: rettet sitatet
Muskat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Montignac Svar med sitat