Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-09, 18:39   #81
Adriane
Medlem

Adriane sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oslo
Adriane har en fantastisk aura rundt segAdriane har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Åpent brev til Torkil Andersen

Opprinnelig lagt inn av Chunky101, her.

Mener du at Torkil IKKE har kommersielle interesser i å være her på forumet?

Det har jeg heller ikke sagt noe om. Så lenge han har økonomiske interesser av å delta og være til stede, vil jeg være skeptisk. Det er ikke det samme som å si at han ikke burde delta. Det betyr bare at man bør se hans deltakelse i et annet lys enn de som er her for å få hjelp. På generelt grunnlag vil jeg si at jeg har mer tillit til et råd som er gitt uten egeninteresse, enn et råd som fyller lommeboka til den som gir det. Begrunnet eller ubegrunnet.

Her sies det noe vesentlig!

Nedenfor viser til en tidligere tråd av Distrea.

Fjerning av direktelinker

Sitat:
Sist redigert av Nille : I går kl 20:30. Årsak: Fjernet direkte link til siden

Bare lurer litt på dette jeg. Når jeg så at link til "spis deg slank" ble fjernet. kom jeg til å tenke på all linkingen det er her inne. Kanskje særlig til "ketolyse.no" noe jeg syns er fint asså... men er det noen regler på dette, hva man kan linke til og hva man ikke kan linke til?

*uvitende*

Godt spørsmål!

Ser at det finnes mange direktelinker til bl.a. ketolyse, lavkarbopikene, netrition, lavkarbokafe, osv osv.

Synes det forsåvidt er greit jeg, når jeg er på leit etter noe, men det bør jo være likt for alle.

Eller er det noen regler som jeg ikke har fått med meg?