Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-09, 18:48   #23
Veggpryd
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: AAARGH! Jeg haaater kunstig søtning!

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

I min boks er det ikke Aspartame, men nå er det riktignok ikke en "ny" boks jeg har.

Min flaske med flytende inneholder heller ikke Aspartam. Jeg var så skråsikker på at det var det Natreen - uten å sjekke ...

Opprinnelig lagt inn av Tempranillo, her.

Dessuten er det jo et tankekors at de som man ser på Rema1000 med en 4 pakkning med 1,5 liter Pepsi Max, ikke er de minste kundene i butikken.

Tror ikke du er alene om å ha lagt merke til det... Grunnen til at jeg er så freidig med å plumpe ut noe sånt, er at jeg faktisk har vært i samme situasjon selv. Jo mer Light brus jeg drakk - jo mer la jeg på meg. Etterhvert begynte jeg å "legge merke til" hvem det var som hadde med svære søplesekker med Cola Light flasker til brusautomaten. Jeg passet perfekt i køen for å si det mildt... Det var mye mannfolk også - men de hadde vanlig Cola-flasker...

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat