Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-09, 18:56   #85
Kula
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2006
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Åpent brev til Torkil Andersen

Sitat:

Mener du at Torkil IKKE har kommersielle interesser i å være her på forumet?

Jo, men det var sammenblandingen jeg spurte deg om. Hvor finner du den?

Sitat:

Jeg har så langt ikke anklaget Torkil for noe som helst, har jeg?

Du har jo vitterlig anklaget ham for å sammenblande kommersielle interesser og helseråd. Jeg sier ikke at du tar feil, men ber deg om å dokumentere sammenblandingen. Hvor har han gitt helseråd som åpenbart er gitt for å gavne hans økonomiske interesser?

Sitat:

Hvem som helst kan registrere nesten hva som helst som varemerke. Varemerke er IKKE det samme som patent. For eksmepel er "Putt en tiger på tanken" et registrert varemerke i Norge... Hvorvidt Torkil har registrert Ketolyse som varemerke aner jeg ingenting om. (R) etter navnet har ingen relevans i norsk lovgivning, utover at det er forbudt å misbruke det. Det er en amerikansk betegnelse på linje med TM. Uansett, at et varemerke er registrert sier ingenting om hvem som er opphavsmann.

Jeg innrømmer at jeg brukte betegnelsen "oppfinne" på en slurvete måte her, uten at jeg kan se at det har relevans for sakens kjerne.

Sitat:

Ketolysis er den engelske betegnelsen på Ketose.

Ketose heter "ketosis" på engelsk.

-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat