Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-09, 19:02   #86
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Åpent brev til Torkil Andersen

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Å tro at en lege bruker tiden sin på forumet for å være grei mot brukerne er naivt i mine øyne. Det er flott å få tips og råd - nyttig er det også - men at det gjøres av ren medmenneskelighet er svært feilaktig.

Jeg ser heller på det som en ting midt i mellom jeg. Man får en ekstraervice som man ikke får så mange andre steder, altså litt mer enn man betaler for. Det finnes brukere av ketolyse-produktene som ikke er her inne, og det finnes folk som bruker ketolyse-filosofien uten å ha produktene. Men når man da først bruker penger på boka og tilbehøret er det jo flott at man i tillegg kan få tips og råd direkte fra den som står bak det.

Når det gjelder at ikke konkurrentene er å se her inne er vel det mer konkurrentene sitt problem enn Torkil sitt?
Forøvrig var Skaldemann mye her inne i starten, men han har desverre blitt for travel til å være innom noe særlig lenger.