Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-09, 21:07   #114
Chunky
Gjest

Sv: Åpent brev til Torkil Andersen

Opprinnelig lagt inn av Misty, her.

Les de andre innleggene mine også, så ser du at det ikke er det jeg mener.
Og les resten i tillegg, så du ser at Torkil har beklaget, han har innrømmet en feil her.
Vi gjør da feil alle sammen, med større eller mindre konsekvenser? Hva annet kan man gjøre enn å rette opp og beklage?
Hva er det dere ønsker av mannen?

Jeg tror ikke noen ønsker noe mer av Torkil enn den unskyldningen han kom med i sin fjerde post.

Denne tråden i seg selv er jo en ganske hard straff. Når man googler Dr. Torkil Andersen i fremtiden er det ikke lenger bare rosenrøde ketolysehistorier som dukker opp, men også den kommersielle baksiden hvor uskyldige forumdeltakere har blitt brukt for å selge flere piller (allerede nå ligger denne tråden inne på topp 10 hvis du googler "Torkil Andersen")

Men det jeg virkelig ønsker er at denne tråden skal bli stor og skremmende og klistret, til skrekk og advarsel for alle som måtte prøve seg på noe lignende. Det hadde heller ikke gjort noe med en prinsipiell diskusjon om forumets holdning til kommersielle aktører. Jeg håper (dessverre) også at diskusjonen om misbruk av personlig informasjon på Internett har skremt en og annen her inne fra å legge ut personlige bilder i fremtiden.

Sist redigert av Chunky : 09-02-09 kl 21:57.
  Svar med sitat