Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-09, 21:08   #115
isabella
Medlem

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Rogaland
isabella har en fantastisk aura rundt segisabella har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Åpent brev til Torkil Andersen

Opprinnelig lagt inn av Misty, her.

Så....hvis det er masse innbrudd i området man bor, så skal man IKKE anskaffe seg alarm og ta sine forhåndregler, for da gir man kriminelle rett?? Er det virkelig det dere mener?

Å skaffe alarm vil ikke hindre meg i å leve normalt. Det begrenser ikke livskvaliteten min. Ikke det som var poenget med det jeg skrev.
Eneste problemet er hvis jeg har enda en tallkode å huske på

Jeg mener at det å ta forhåndsregler ikke gir kriminelle rett, man må ikke bli så opptatt av friheten at man ikke ser at man i visse tilfeller har best av å beskytte seg og sitt og sine.
Hvis man VELGER å trosse advarsler, eller velger å ikke beskytte seg der man kan, så er man som sagt tidligere i beste fall naiv.
Verden er blitt så skakk-kjørt at vi ikke har råd til å være så naive.

Forskjellige mennesker - forskjellige tilnærminger til livet. Jeg er faktisk opptatt av friheten min. Det betyr ikke at jeg nødvendigvis bevisst utsetter meg for fare.

Våre syne på verden er også forskjellige - ja det finnes "skakk-kjørte" mennesker, holdinger, handlinger i verden. Men jeg velger å fokuserer på det/de som er positive. Jeg fokuserer på det som kan være med å gjøre verden mindre skakk kjørt. Uten at jeg derimot tror jeg er så veldig naiv.
Jeg ville synes det var trist om jeg så på verden som så skakk kjørt at det jeg hele tiden måtte tenke beskyttelse, forhåndsregler og det som kan være utrygt.

Albertine har lagt inn bilder i en tråd som omhandlet ketolysekurens resultater. Hun har ikke fått de resultatene på ketolyse - ergo har hun også "jukset". Kan ikke se at det er beklaget......
(Ja, jeg vet at jeg var banal nå....)

Her synes jeg ikke bare du er banal - her synes jeg du treffer under beltestedet faktisk!

isabella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: konvertert til ketolyse Svar med sitat