Sv: Åpent brev til Torkil Andersen
Opprinnelig lagt inn av Misty, her.
Jeg hadde tenkt å holde meg unna, men here I go...
kjekt at svaret mitt fikk deg til å engasjere deg så fælt da
uansett om man burde visst osv, så synes jeg det er en flau greie å ta bilder, uten tillatelse. SPESIELT siden man skal være en seriøs person, med en seriøs bedrift. Og skjønner ikke helt hvorfor det ble gjort på den måten, når det finnes 100 mennesker man kan spørre, hvor heeelt sikkert noen hadde sagt ja.
Kjempeflott at de ble fjernet. Men de som fikk bildene av sine kropper, kledd for det meste i undertøy, klistra ut over en ganske aktuell side. De må vel få lov til å reagere litt på det, uten å bli stempla som uansvarlige og korttenkte fordi at de burde skjønt at det kom til å skje. Bare av den grunn at det er muligheter for at det kan skje?
Er mye som kan skje her i verden. Noen på denne siden kan bli kraftig provosert over å lese noe du skriver og søke deg opp for å ta deg liksom. Du lar vel ikke være å skrive av den grunn?
Handler vel om respekt? Og at verden generelt ikke har respekt for andres person, eiendeler, eiendom osv osv, det er vel ingen god unnskyldning eller noe som betyr at ALLE skal oppføre seg sånn?