Ønsk meg velkommen tilbake igjen!
Igår hadde jeg lyst til å dø på meg selv, da vekta viste 97 kg!! Det er mitt "skumle tall" pga når jeg startet å slanke meg i april, var det startvekta mi! NOOO !!
har lenge tenkt på om jeg skulle fortsette med lavkarbo eller grete roede (telle kcal) og har prøvd meg på kaloriene.. noe som ikke har fungert! Så nå trenger jeg en pangstart, dvs jeg vil kjøre på noe lignende ketolysekuren! Det fungerte så bra sist gang!
Ett problem er at jeg går på noen tabletter som heter 30 days, de skal liksom gjøre at man blir slankere rundt midjen (hehe, det gjenstår bare å se). Men jeg har lest at de kan ødelegge ketosen.. Så den er jo litt drit.
Sånn ellers, sliter litt med hvordan jeg skal fullføre lavkarbo, dvs vet ikke om jeg skal kjøre på ketolyse eller lindberg. Om morgenen å til lunsj syntes jeg det er vanskelig å spise lavkarbo! Om morgenen orker jeg aldri å lage mat, og orker ikke lage noe dager før heller.. så jeg napper som regel til meg et grønt, surt eple. Lunsj er med andre studenter, der med vil jeg ikke skille meg ut med å spise kyllingvinger med rømme mens de andre knasker på tørre spelt knekkebrød
Så jeg vurderer at en dag med mat skal se ca ut som dette:
Frokost: en frukt (gjerne eple)
Lunsj: 2 Rugsprø med pålegg
Middag: valgfritt, men uten karbs (kjøtt, rømme/saus, grønt)
Kwells: Salat/eggerøre osv.
Så dette blir jo ikke helt ketolysevennlig.. Men tror dere dette vil fungere?
Tar gjerne imot lunsjtips!! Har ikke kantine på skolen, så vi må handle på Rimi. Har tilgang på mikro 
Takk for oppmerksomheten Og ønsk meg lykke til!! I totally need it 

|