Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-05, 17:01   #12
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av HP

Derfor har jeg holdt meg til Power of Pilates så langt, fordi den har lavere tempo enn Winsor.

Jeg har sett igjennom DVD'en som heter Power of Pilates, og det var den jeg i utgangspunktet hadde tenkt meg. Men musikken de hadde i bakgrunnen gjorde meg så søvnig at jeg nesten sovna !! også gikk det litt treigt. Er ikke vant til yoga heller jeg vet du. Det er hue mitt det er noe i veien med, jeg VET det altså. Jeg hoppa over 20 minutters varianten av Winsor Pilates (kjedelig) og gikk rett på 50 minutter'n. Nå jakter jeg på et par stykker til som jeg fant på www.winsorpilates.com .....

Skal holde dere oppdatert. Burde jeg starte egen tråd tro ?? Skal ikke ødelegge vekt & kreativitet tråden din HP !