Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-09, 01:27   #3
Lady_bug
Medlem

Lady_bug sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Vest Agder
Alder: 38
Lady_bug er ny på veien

Sv: Jeg sprakk idag...

Hei! Jeg begynte med ketolyse for snart 4 uker siden, og jeg syns fortsatt det er en kamp for å ikke spise noe søtt. Jeg har prøvd litt forskjellig for å kunne kose meg litt, sukkerfri sjokolade, baconcrisp, bakt ostekake og ikveld prøvde jeg eggedosis. Nå til helga skal jeg bake sukkerfri brownies og håper det smaker godt.
Jeg har venta litt på at søtsuget skal gi seg, men jeg tror bare jeg er veldig glad i sjokolade og godteri og derfor blir det litt ekstra tøft. Jeg har hatt en sprekk nå før helga, og det var litt mannen min sin feil for han glemte godteposen sin hjemme da han dro bort en kveld. Og derfor har vi ikke godteri i hus, og jeg har bare bestemt meg for å ikke kjøpe godteri på butikken. For kjøper jeg så sprekker jeg jo. Har også hørt at helsekosten også har sukkerfritt godteri som vi på ketolyse kan ha, og det tenkte jeg å prøve en gang hvis suget blir tøft. Det aller beste er nok å holde seg helt unna, men jeg syns at på lørdager er det godt å kose seg litt. Så lenge en er innenfor grensa!

Lady_bug er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat