Sv: Jeg sprakk idag...
Opprinnelig lagt inn av hyra, her.
Noen andre som sliter med det? Er så hektisk at man stadig har behov for en "liten trøst"......
Planleggeing, planlegging, planlegging! Eneste måten å unngå å ty til de dårlige variantene. Overlevelsesregel nr EN er å ha en oversikt over dagens måltider, og oversikt over hva man har i hus/med seg man kan spise. Og selvfølgelig ikke ha ting i hus som man ikke kan spise. 
Og behov for en trøst er en av vanenne som har brakt mange av oss i den situasjonen at vi trenger å gå på kur Det er rett og slett en av vanene man bare må legge om...
Opprinnelig lagt inn av Snullerulla, her.
Jeg har prøvd litt forskjellig for å kunne kose meg litt, sukkerfri sjokolade, baconcrisp, bakt ostekake og ikveld prøvde jeg eggedosis. Nå til helga skal jeg bake sukkerfri brownies og håper det smaker godt.
Jeg har venta litt på at søtsuget skal gi seg, men jeg tror bare jeg er veldig glad i sjokolade og godteri og derfor blir det litt ekstra tøft.
Søtsuget kommer ikke til å gi seg så lenge du prioriterer de såkalt "lovlige" godteriene framfor vanlig mat. Du holder sukkersuget og kroppens minne om sukkeret på topp hele tiden. Prøv å kutte alle søtstoffer i 2 uker, så kroppen "glemmer" hva det er.
Livstilsendringer er tøfft, men gevinsten er absolutt verdt det.