Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-09, 13:49   #4
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: hva gjør jeg feil?

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Gå på biblioteket og lån deg "slank med ketolysekuren" av Torkil Andersen.
Evt. kjøp den på nett eller i en butikk som fører den.
Når du da leser om filosofien bak ketolyse/lavkarbo, så skjønner du hva det går ut på.
:::
Fett er en vesentlig del av ketolysekuren, det samme er å få i seg nok (minimum 15 gram) av den rette sorten karbohydrater.

Nå står det vel ingenting om at det er Ketolysekuren trådstarter følger?
Det finnes mange andre typer lavkarbo enn dette, det er kun en av retningene. Jeg forstår at det er lett å anbefale denne kuren siden man selv går på den, og mange andre her inne, men jeg syns likevel ikke man skal anta at enhver lavkarbo-bruker er en ketolyse slanker. Rådene her gjelder spesifikt for ketolyse, andre gjør det på andre måter.

Så til trådstarter: Sjekk ut hva de forskjellige filosofien innen lavkarbo/ketosekosthold innebærer og finn det som passer deg og ditt liv best. Du har f.eks Lindberg, Optimal Ernæring (spes boka"best uten brød"), Eat, Spis deg slank, Atkins, South Beach og ikke minst Ketolyse.