Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-09, 14:21   #12
Smiline
Medlem

Smiline sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Hadeland
Smiline er på en erverdig vei

Sv: Jeg sprakk idag

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Det aller beste er (av erfaring) å rett og slett bite tenna sammen og holde seg unna søtstoff. Søtstoff (selv om det er "lovlig") trigger søtbehovet. Og jeg må fremdeles være forsiktig, selv etter to år på lavkarbo. Så det er litt med å endre vaner i tillegg.... Ikke lett, det vet jeg. Men det er verdt det

Skriver under på denne.
Prøvde meg på store IFA, men førte til at jeg fikk "tommhets følelse" i magen, og fikk på kvelden lyst på sjokolade, Cavalier. Ødla hele kuren Så har jeg forsøkt nå å vispe krem met litt kakao i og litt splenda hvis resten av famen "koser seg". Blir mett og kvalm og alt suget forsvinner! Og nå har jeg ikke hatt lyst på noe på 5 dager Er egentlig ikke glad i noe annet enn mørk sjokolade, så kunstig søtning (maltitol fo min del her) gjorde rare ting med meg hehe Har bestemt meg for å holde meg unna kunstigsøtningsfanden.

Dette klarer du Etter en stund på kuren blir du "syk" av å spise sukker så da er det lettere å la være

Smiline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gen lavkarbo og kaloriteller Svar med sitat