Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-04, 16:34   #6
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 49
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Har du kilo å ta av så følger du i utgangspunktet vedvarende vekttap planen... Ta heller å reduser treningen, kortere økter med høy intensitet... maks 30 min er det optimale, mener jeg å ha lest i mat og helse...

Hvis du ønsker å forsette på en Atkins / lav karbodiett så er det treningen du trenger å gjøre noe med... Tror jeg... (utfra det jeg har lest i dine innlegg her...)

Pass på at du spiser nok fett også... Det er faktisk det kroppen din forbrenner som energi nå...

Noen sitater:

Sitat:

Har du ikke hørt uttrykket før, er det på tide å lære seg det først som sist: ”Det er bedre å trene med kvalitet enn kvantitet”. Reduser treningen til 30-45 minutter 3-5 ganger i uka, noe som vil gjøre at du trener helt ned i 90 minutter i uka, og du vil med stor sannsynlighet få oppleve en framgang du før kun har drømt om.

Sitat:

Ikke tren styrketrening mer enn tre ganger i uka (i korte perioder kan du trene fire ganger ) og ikke i mer enn 40-45 minutter om gangen

Sitatene er hentet herfra: http://www.eat-web.com/home/default....d=198&usrid=33

Begod er godt inne på trening... Du kan jo sende ham en PM?