Har du kilo å ta av så følger du i utgangspunktet vedvarende vekttap planen... Ta heller å reduser treningen, kortere økter med høy intensitet... maks 30 min er det optimale, mener jeg å ha lest i mat og helse...
Hvis du ønsker å forsette på en Atkins / lav karbodiett så er det treningen du trenger å gjøre noe med... Tror jeg... (utfra det jeg har lest i dine innlegg her...)
Pass på at du spiser nok fett også... Det er faktisk det kroppen din forbrenner som energi nå... 
Noen sitater:
Sitat:
Har du ikke hørt uttrykket før, er det på tide å lære seg det først som sist: ”Det er bedre å trene med kvalitet enn kvantitet”. Reduser treningen til 30-45 minutter 3-5 ganger i uka, noe som vil gjøre at du trener helt ned i 90 minutter i uka, og du vil med stor sannsynlighet få oppleve en framgang du før kun har drømt om.
Sitat:
Ikke tren styrketrening mer enn tre ganger i uka (i korte perioder kan du trene fire ganger ) og ikke i mer enn 40-45 minutter om gangen
Sitatene er hentet herfra: http://www.eat-web.com/home/default....d=198&usrid=33
Begod er godt inne på trening... Du kan jo sende ham en PM?