Tråd: Mistet troen
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-09, 16:32   #10
Marimari
Juniormedlem

Marimari sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
Alder: 42
Marimari er på en erverdig vei

Sv: Mistet troen

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

De siste 10 dagene har jeg kuttet ut oster, fløte og rømme og har gått ned nesten tre kilo. En typisk dag ser slik ut:

Frokost: Shake av kaffe med 1-2 ss cocosa (la den smelte inn), litt soyafløte (eller kokosmelk), et par ss proteinpulver, noen vaniljedråper og 1-2 ss 100 % bakekakao. Jeg bruker vispen på stavmikseren. Tranpille og ketolysepille.

Lunsj: Som regel rester fra middagen, eller en pakke pålegg (som regel skinkestek) og en avocado med majones. Kaffe med soyafløte. Ketyolysetabletten.

Middag: Koteletter/biff/laks sammen med jukseris (revet blomkål og litt hakket løk stekes i masse smør) og noen stekte frossengrønnsaker. Ketolysetabletten.

Kvelds: noen mandler/macadamianøtter/paranøtter eller noen påleggskiver, for eksempel salami eller spekeskinke.

Jukseris kan brukes som tilbehør til omtrent alt. Champignon kan stekes i masse smør og brukes på samme måte. Det hender jeg lager meg kakao til kvelds, da bruker jeg litt juksesukker, 100 % kakao og kokosmelk. Santa Maria sin har lite karber. Der kan du ha cocosa oppi for å øke fettprosenten mer.

Hei Safran!
Takk for mange fine forslag. Jeg har bestemt meg å kutte kraftig ned på meieriprodukter og se hva som skjer da Har erfart tidligere at ost, fløte osv ikke er noe særlig for meg, men tenkte det ville være annerledes dersom jeg kuttet karbene. Tydeligvis ikke, så da får jeg prøve uten

Takk for hjelpen, og fortsatt fin dag

Mari

Marimari er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat