Kan bare signere de andre her. Det alle hører om er solskinnshistoriene hvor folk raser ned i vekt - på kort tid. Og det skjer - men jeg tror det er fåtallet. De fleste av oss trenger tid - og det går i rykk og napp. Snittet for kuren er sånn ca. 0,5 til 1 kilo i uken - og siden det er snittet så er det også en del av oss som går ned mindre. Jeg kan gi et ansikt til den siste gruppen Jeg har siden september fulgt kuren, og har tilsammen gått ned ca. 7 kilo - kanskje mer, jeg veier meg ikke mer. Fordi - etterhvert så har jeg innsett at for meg er ikke vekten det viktigste lenger. Jeg tar den som en bonus Fordi - jeg har så bra med dette kostholdet! Kvitt mange "vondter" som jeg hadde før (astma, eksem, mangtrøbbel mm) Fordi - jeg er aldri sulten lengre, tenker ikke på mat dagen lang - og småspiser ikke mer Og så har jeg klokketro på at jeg som mange av veteranene her inne, plutselig får et ras i nedgangen - kroppen gir plutselig opp kampen Vet om flere som etter flere måneder - nesten et år - plutselig begynner å gå ned i raserfart!! Og det vil ikke jeg gå glipp av... Derfor er jeg her - og i mellomtiden - så trives jeg vanvittig godt!!