Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-09, 20:26   #121
mamma87
Medlem

mamma87 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: trondheim
mamma87 har en fantastisk aura rundt segmamma87 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: 10 kg eller mindre?

Opprinnelig lagt inn av Sandy, her.

Wow! 36 kg! Det er bare helt rått. Gratulerer med flott vektnedgang. Det må kreve et enormt pågangsmot og en stor porsjon tålmodighet. Jeg er like høy som deg og startet på rundt 75. Idag ligger jeg på rundt 65 og har sagt meg fornøyd med det. Du må kanskje regne med at de siste kiloene sitter litt tyngre enn de første, men ikke gi deg! Uansett kan jeg tenke meg at du tar deg fantastisk godt ut etter en så stor vektnedgang, så i første omgang vil jeg råde deg til å nyte det! Ikke bruk for mye energi på å tvinge deg mer ned i vekt. Det er vel så viktig å finne et godt kosthold som man kan leve med, samtidig som man holder vekten. Lykke lykke til!

Tusen takk
ja sliter sikkelig med de siste kiloene nå,ha ligget rundt 74-75kg i 2mnd ca,hadde en sprekk og var oppe i 77,men er nede på 75igjen..
Ligger bilde av meg i bloggen min Du har ikke et bilde da??Prøver å forstille med hvordan jeg vil se ut som 65,lov å håpe liksom,men blir fornøyd å komme ned til 70 i første omgang Lykke til deg også