Tråd: 1001-tråden
Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-05, 00:49   #151
sommerfugl
Il Mio Angelo Piccolo

sommerfugl sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Molde
Alder: 40
sommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av mofe

Og folk drikker cola og battery om hverandre, og sover 2 timer i døgnet.. snakk om å ta vare på kroppen sin

apropos sove to timer i døgnet.. tenkte med en gang da jeg var på skoletur i moskva.. ååhhh, var gøy.. en flaske vodka, den som koster vel 300-400kr her, kosta 40kr der
sååeh, vi satt jo oppe hele natta og festa på hotellet og fløy rundt, sovna vel i 5-6tida på morran, og stod opp klokka 7, for å dra på sånne severdighter eller hva de nå heter...?
så, ble ca en times søvn hver natt i en uke sku sett oss på gardermoen da vi kom hjem, heeelt utslåtte

det er også snakk om å ta vare på kroppen sin det
sov forresten 18timer i strekk da jeg kom hjem