Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-09, 19:20   #124
Sandy
Medlem

Sandy sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Sandy er ny på veien

Sv: 10 kg eller mindre?

Opprinnelig lagt inn av Vekt 76, her.

Den siste uka har jeg lagdt de lappene jeg fant oppskrift på her. Bruker som regel philadelphiaost på, salami (den m 0 karber) litt skinke. Men har også laget en del omeletter. Til lunsj spiser je en tynn skive nøttebrød (nøttemuffins oppskriften) Har kantine på jobb så tar pålegg der. Et lite glass melk, ca 1-1,5 dl. Skal prøve å kutte den ut nå. Middag er også hentet fra oppskrifter her inne. Rent kjøtt, grønnsaker, fløte, creme fraiche. Sjelden kveldsmat. Men har blitt tipset om å spise litt mellom lunsj kl 11 og middag kl 17. Så den siste uka har je spis litt cottage cheese m vaniljekesam, sånn 4-1 fordeling ca. Har også klart å kutte drastisk ned på pepsi maxen denne uke Men er farris lov? har drukket det stedet. Jeg har bestilt ketolyse boka, og skal se om jeg kan gjøre noen endringer som kan få litt fart på kroppen. Jeg syns jeg er flink, men jeg kan så absolutt gjøre feil jeg ikke vet om

Drikk masse vann i stedet! Det er også bra for forbrenningen. Kostholdet ser vel ok ut, men selv spiste jeg bare "rene" produkter i starten: Altså div. kjøtt med salat til lunsj og div kjøtt og grønnsaker til middag, egg & bacon eller proteinshake til frokost, omeletter etc. Pass på å få i deg nok riktig fett. Det er en vikitg kompensasjon for mindre karbs. Lapper, nøttebrød og liknende holdt jeg meg helt unna. Men nå, som jeg lever lavkarbo og kun skal holde vekta, unner jeg meg mer slikt. Jeg tror det kan være lurt å følge en filosofi. For meg var det i alle fall det som måtte til. Men det er andre her inne som er mye flinkere enn meg på dette området. Jeg kan kun snakke ut fra meg selv. Når det gjelder uren hud, opplevde jeg det motsatte. Har hatt kjempefin hud hele veien. Har også lest her inne at det skal være en av fordelene på lavkarbo.

Sandy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat