Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-09, 19:34   #142
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Åpent brev til Torkil Andersen

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Å tro at en lege bruker tiden sin på forumet for å være grei mot brukerne er naivt i mine øyne. Det er flott å få tips og råd - nyttig er det også - men at det gjøres av ren medmenneskelighet er svært feilaktig.

Er det så vanskelig å tro at han som oss andre kan ha glede av å råde noen om noe som er så viktig både for enkeltmennesker og for Helse-Norge. Husk at han også har vært overvektig og selvfølgelig kan ha noe av den samme entusiasmen som får oss andre til å "forkynne" det glade budskap her inne. Det er greit å ha i bakhodet at en aktør også har økonomiske interesser, men vi skal ikke tro at vedkommende bare drives av økonomiske interesser av den grunn.

Opprinnelig lagt inn av isabella, her.

At vi kan ha litt diskusjoner der temperaturen stiger litt er flott, og gjør forumet enda mer levende.

Synes jeg, ihvertfall.

Synes vanligvis jeg også, men når det går så på bekostning av en person som i denne tråden, så blir jeg bare trist!

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat