Sv: 10 kg eller mindre?
Opprinnelig lagt inn av Sandy, her.
Drikk masse vann i stedet! Det er også bra for forbrenningen. Kostholdet ser vel ok ut, men selv spiste jeg bare "rene" produkter i starten: Altså div. kjøtt med salat til lunsj og div kjøtt og grønnsaker til middag, egg & bacon eller proteinshake til frokost, omeletter etc. Pass på å få i deg nok riktig fett. Det er en vikitg kompensasjon for mindre karbs. Lapper, nøttebrød og liknende holdt jeg meg helt unna. Men nå, som jeg lever lavkarbo og kun skal holde vekta, unner jeg meg mer slikt. Jeg tror det kan være lurt å følge en filosofi. For meg var det i alle fall det som måtte til. Men det er andre her inne som er mye flinkere enn meg på dette området. Jeg kan kun snakke ut fra meg selv. Når det gjelder uren hud, opplevde jeg det motsatte. Har hatt kjempefin hud hele veien. Har også lest her inne at det skal være en av fordelene på lavkarbo.
Ja vann drikker jeg mye av. Glemte bare å føre det opp. På jobb drikker jeg bare vann. Er på kveldene jeg drikker noe annet. I går hadde jeg min første pepsi max frie dag på leeenge. Håper det hjelper etterhvert. Disse lappene inneholder jo bare egg, cottage cheese og litt ost. Og d er vel ja mat? Jeg har bestilt ketolyseboka. Skal sette meg mer inn i det når jeg får den 

|