Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-09, 16:01   #10
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: PCOS og blodsukker?

Opprinnelig lagt inn av Lilli, her.

Å du verden for ett svar Carisma. Jo jeg MÅ ha det for jeg er så GLAD i brød. Skjønner? Var vel ingenting å kommentere det.

Men jeg går da ikke å spiser brød hele dagen lang men jeg er ikke motstander av brød. Ferdig med den saken. Har bøkene til Fedon ja, men trodde kanskje her var folk som hadde masse peiling. Takk for svar luringen. Ja jeg følger til dels Fedon sitt prinsipp, men brød spiser jeg. Men vet liksom ikke helt hva jeg kan erstatte brød med liksom uten å bli helt kanin

Jeg har fulgt lavkarbo i fem år, og fått bukt med til dels store blodsukkersvingninger. Og jeg veit veldig godt hva det vil si å mene man MÅ ha noe, selv om brød aldri helt har vært min greie. Men som jeg sa, det er et valg man tar, enten å ha blodsukkersvingninger, eller å velge ting som gir mer stabilt blodsukker. Jeg har valgt stabilt blodsukker, og jeg angrer ikke ett sekund. Og jeg vet også at stabilt blodsukker bare er et symptom på at ting på innsida er i ferd med å rette seg.
Men som andre har nevnt, det finnes jo fedonbrød som er bedre enn det vanlige brødet.

Forøvrig syns jeg det er en lite fruktbar måte å diskutere på å slenge ut usaklige personkarakteristikker på noen som svarer på et åpent spørsmål bare fordi man ikke likte svaret.