Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-09, 19:26   #11
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Sliter med barnas kosthold

Opprinnelig lagt inn av Fetpåmidten, her.

Jeg har også merket kjempefordeler med LKHF i forhold til pollenallergi, jeg hadde tidligere en god del plager, men kunne faktisk slutte med medisiner. Et høykarbokosthold har inflammatoriske egenskaper, og man har sett at nivået av C-reaktivt protein har gått ned på et LKHF kosthold. Det er jo enda en fordel

Vi er jo egentlig enige, det er bare sykepleieren i meg som vil ha det så korrekt som mulig! Pluss at min datter har vært til utredning for cøliaki og intoleranser i mer enn 3 år, så jeg har vært gjennom prosessen.

Så fint at du merker bedring med LKHF- kosthold! Ser ut som om det er flere som har samme erfaring, og det er jo kjempebra!