Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-09, 23:16   #1
sjokkoholic
Nytt Medlem

Medlem siden: Feb 2009
sjokkoholic er på en erverdig vei

Hjelp- har forvirret meg bort i filosofiene

Hei.
Jeg er ny her, men har som flere andre sikkert prøvd mye rart for å bli kvitt mine irriterende ekstra kilo. Det er 12 kilo jeg vil ha bort, og akkurat nå holder jeg på med eurodiet. Men, fysjameg, jeg makter nesten ikke å få i meg den maten altså - savner virkelig å spise vanlig mat, sammen med barna feks. sjokomaten deres er jo ok (sjokkoholic ja..), men det øvrige er vanskelig å få ned, alskens krydderier og puttoppigreier til tross.
Har tidligere tatt av disse kiloene med grete roede og herbalife - det er bare det at de alltid kommer på igjen. Liker godt herbalife, men har veldig lyst til å prøve uten karber. Forsøker nå å komme i ketose, men gir snart opp på euro, 2. gang. jeg klarer ikke den maten der altså...har forsøkt atkins også, men det var vanskelig å forstå synes jeg.. har lest bøkene, men det er innviklet. Lurer nå på om ketolyse kunne vært enklere? Hva tror dere? Resten av fam blir med glede med på egg, bacon, rømme-gilde, vi spiser lite brød, mange år siden vi slutta med den slags. Sjokolade derimot...-men kakaopulver med nutrena og meierismør er akkurat like godt, så får jeg det er alt supert.....er ketolyse tingen da?

sjokkoholic er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse, ny Svar med sitat