Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-05, 15:15   #2
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av konepone

Hei på dere!
Har fått ketolysepakka, og skal hente den på posten i morgen. Gleder meg til å se om dette vil fungere. Det jeg imidlertid lurer på er: Har dere som har gått på den en stund hatt noen bivirkninger som f.eks. kvalme, svimmelhet o.l.? Hadde vært gøy å høre hvor mye dere har gått ned og tiden dere har gått på denne kuren. Ønsker alle en fortsatt fin påske !

Ser at ingen av ketoltsedamene har svart deg enda. De kommer nok !
Bivirkninger som kvalme, svimmelhet, hodepine kan du oppleve de første 2-3 dagene. Det er ikke alle som har det sånn... heldigvis. Det er hovedsakling karboabstinenser. Kroppen din krever sukker og stivelse, - som den ikke får ! Etter et par dager vil du altså føle deg mye bedre -og vil føle deg bedre enn du gjorde før du begynte og også få mer energi. Det erspesielt viktig å drikke mye vann !! det hjelper.

Det er veldig variabelt hva folk går ned. Ikke sammenlign deg med andre. På Ketolysekuren er snittet 1,17 kg pr uke. 14kg i løpet av 3 mnd. I gruppen på kurset var 46 kg. Mange gikk ned over 20 kilo og en del tok av 8-10 kg. De første ukene vil du kanskje ta av mer, - da er det en del vann som forsvinner. Senere vil vekttapet stabilisere seg. Rundt 1 kg pr uke +/- er regnet som bra. Her inne har vi folk som mister alt fra 0 til flere kilo i uka !

Ingen kan garantere deg et bestemt vekttap. Det kommer an på DIn kropp og hvordan den reagerer.

Start gjerne en dagbok - der kan du nogså skrive inn hva du spiser om dagen og be om kommentarer om du ønsker det. Ikke vær redd for å be om hjelp !

Les boka godt før du begynner, - og lykke til !!