Sv: VG's slankeforum og 100 runder på bane
Opprinnelig lagt inn av Vibeke40, her.
Må ellers bare si at jeg er litt sjokkert over dere som får negative kommentarer om matpakkene deres på jobb? Hvorfor det? Da har man fryktelig lite å snakke om altså.
Noen MÅ jo bare presse på deg meningene sine, for å heve seg selv og henge ut de som skiller seg ut matmessig.. Men mange studenter i klassen min er veldig missunnelig på hva jeg spiser! Før missunnet jeg alltid andre som hadde med seg rester fra middagen.. En veldig overvektig student fra klassen min sa "jojo det funker jo, men da må du jo spise lite karbs resten av livet...!" altså, her er det noen som ikke har forstått livsstilendring altså. Forstår meg ikke på personer som er ute etter quick fix, som gleder seg til å trykke i tryne habbiss, pizza, brus og godteri etter at kiloene er tatt av.
Samtidig er det nok en blanding av folk som har tunnelsyn, de VIL ikke forstå (hint hint morra mi), samt personer som er missunnelige (gjerne andre overvektige eller personer som ikke gidder å lage fancy matpakke)! Går veldig ofte i uvitenhet. Finnes ALTFOR mange av slike personer.. Noen ganger forstår jeg skepsisen da folk mener at man ikke trenger å gå på noen spesiell diett for å gå ned, bare spise fornuftig og mindre, samt bevege seg mer. Men slikt er jo veldig lett å si for personer som ikke har slitet med vekta si! Jeg har mange slanke venner som HATER å trene, og spiser mye av all form for usunn mat..
Vi er alle forskjellige, og tåler forskjelligt i sammenheng med vekt!

|