[utrivelig]Helt åff tåpikk, men no må æ bare si nånnting... Særriøst, å skriv foruminnlægg på dialækt e nå av de væsjte såmm finnes! De e jo næst ummuli å læs førr vanli folk, å dæm førrtjene næstn itj svar eingång. Dialækt å æssæmæssspråk høre itj jæm i de skiftlie nåsjke språk rætt å slætt.[/utrivelig] Det burde stå noe om dette i retningslinjene... Beklager om jeg var stygg, kosline. Det var ikke meningen isåfall, og jeg håper ikke du tar det feil. Så over til saken. Det er mange gode oppskrifter her inne for tips om hvordan du kan få i deg mer fett. Mange tar tilskudd i form av olje, andre får det i seg via naurlig fet mat. Jeg ser at du ikke har valgt en spesifikk filosofi, og det er selvsagt helt greit. Jeg vet ikke hvor mye du har satt deg inn i de forskjellige lavkarbo-teoriene men det kan iallefall vært lurt å lese endel om de. På veien kommer du til å snuble over mange gode fettkilder, og ikke minst får du en super forståelse for hele lavkarboprinsiippet. Det vil ikke bare hjelpe deg til å finne ut av hva som er tillatt eller ikke, men også å forstå hvorfor. Det gjør det myyye enklere å holde seg unna fy-maten. Iallefall i min erfaring! Lykke til!