Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-09, 11:04   #40
LilleM0r
Seniormedlem

LilleM0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 65
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Blir man tynn av å trene?

Dette er svært interessant!! Og gir en del forklaringer på egne erfaringer, samt en del spørsmål......
Og jeg blir bare mer og mer sikker på at kroppen er den mest kompliserte maskinen i verden, og den gjør hva den kan for å lure oss
Jeg er også sikker på at denne maskinen finnes i utallige varianter - og at det ikke finnes et fasitsvar som passer til alle.
Men jeg tror absolutt at de er inne på noe her.....

Jeg har trent hele livet, og jeg har også til tider trent svært mye og hardt.
Allikevel så har jeg vektproblemer - og fikk det etter at jeg fylte 30.
Har prøvd utallige kurer og metoder for kvitte meg med det igjen - kombinert med stadig hardere trening. Jeg går ned - for så å gå opp igjen!
Slik de fleste av oss dessverre opplever. Jeg er derfor svært spent på hvordan ketolyse-kuren vil fungere for meg. Det kjennes så langt bra - men det er jo langtidseffekten som teller, og det gjenstår jo å se.

Ps...jeg trener ennå, fordi det gir meg velvære og strammere kropp, samt de helsgevinstene som følger med. Men jeg har endret måte å trene på - nå trener jeg høyintensivt og ikke så lenge av gangen, samt hard styrke eller funksjonell trening.

Følger spent med vider

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat