Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-04, 22:36   #3
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Iset

Ja jeg leste det. :tommel opp:
Men så stod det også at de ikke vet hvordan et Atkins-kosthold vil ha på menneskekroppen over tid.
Herregud hvor dum går det an å bli....

Nei, de har jo ikke spist slik i over 30 år i USA....

Det provoserer meg så grenseløst at det i det hele tatt kan være spøsmål om hva det kan gjøre med kroppen å spise slik....

Kostholdet er jo forskjellig over hele verden!!!

Det er ikke bare et norsk kosthold som teller... Med alle de kostholds- og livsstilssykdommene vi har her i landet, så burde de jo ta i mot nye råd med åpen armer...

Det er jo ikke akkurat som at forskningsresultatene og dokumentasjon er manglende... (men det er jo ikke norsk da....)

Dessuten; når en ser på hva næringsstoffene har som oppgave i kroppen: Karbohydrater: energi som lagres som fett når ikke brukt opp, proteiner: byggesteier for kroppen og fett: en livsnødvendighet (og stor del av kroppens systemer, hjernen, myelinkjeder osv...)
Så er det hvertfall for meg ganske logisk at vi skal spise mindre energi og mer byggesteiner og fett...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat