Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-09, 15:52   #1
isabella
Medlem

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Rogaland
isabella har en fantastisk aura rundt segisabella har en fantastisk aura rundt seg

Spørsmål til voksne kvinner

Jeg lurer på to ting i forbindelse med lite karber og ketolysekuren.

Startet med Skaldemann i september, gikk ned endel kilo men fant kosten litt ensidig for min smak. Konverterte til Ketolyse, og er nå igang med de siste 8 kiloene (som tar tid...).

MEN, det var ikke spørsmålene, de kommer her:

1. Har noen voksne kvinner i overgangsalder merket at "plagene" er forsterket mens en er på ketolysekuren. Jeg har vært i overgangsalderen et halvt års tid og hadde nok litt plager med søvn, svetting og varmgang i kroppen tidligere men den har eskalert etterhvert som kiloene forsvinner. Kan det ha med lav karbo kostholdet å gjøre? Har lite lyst på hormon preparater men kjenner at nå går det ut over livskvaliteten min.
Noen som vet om noen sammenhenger her.

2. Immunforsvaret. Jeg er "banker i bordet" sjelden syk. Kan noen ganger kjenne at jeg brygger på noe som går over uten å slå ut. De siste månedene har jeg blitt syk. Først en forkjølelse som varte noen få dager. Denne gangen en kraftig feber/hals/forkjølelse som gjør at jeg har vært borte fra jobb i 4 dager nå. Feberen er borte men jeg er slapp, tett og ikke i form. Noen erfaringer?

De første månedene merket jeg veldig godt at energinivået steg og jeg følte meg fysisk bra. Dette har stagnert underveis. Kan nevne at jeg tar ketolyse tablettene og har nå startet med omega3 tilsatt Q10.

Kan også nevne at jeg har liten terksel ift sykdom.... Jeg er flink å lytte til kroppen - men synes den de siste månedene har slitt litt.

Kom gjerne med innspill og tanker!

isabella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: konvertert til ketolyse Svar med sitat