Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-09, 19:27   #11
LilleM0r
Seniormedlem

LilleM0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 65
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Allergiutbrudd etter overgang til ketogen kost?

Opprinnelig lagt inn av wollafruen, her.

Jeg har på to måneder hatt to sterke allergiske reaksjoner. Plutselig utslett, helt vanvittig kløe og hovner opp i ansiktet spesielt.
Fra før er jeg "bare" pollenallergiker, har tålt alt av matvarer jeg har spist så langt i livet.

Erfaring, anyone?

Kanskje du har fått kuldeallergi eller kuldeintolleranse?
Symptonene linger veldig på de jeg har, spesiellt at det er i ansiktet og at du får hevelser. I tillegg så blir jeg knall rød og får sår, gjerne på øyelokket og under øynene.
Ja, for jeg fikk også dette plutselig for en stund siden - og det har ingenting med mat å gjøre.
Jeg behandler det med Flutiyate og Zyrtec.

Et tips som du kan nevne for legen din. For det har jo unektelig vært veldig kaldt i år.....og mye vinter!

Sist redigert av LilleM0r : 19-02-09 kl 08:36.
LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat