Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-09, 23:02   #6
kosline
Juniormedlem

kosline sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Åfjord
kosline er på en erverdig vei

Sv: Hvilken type fett?

Opprinnelig lagt inn av Bacon, her.

Da vil jeg anbefale deg å gå etter en spesifikk filosofi i stedet for å lese litt om alt. Det er så mye enklere å forholde seg til, og der står det gjerne måltidsforslag og ca mengder av det meste. Helt definerte retningslinjer som er enkle å forholde seg til. Det betyr at du eliminerer forvirringen en gang for alle.
Du kan jo lese Ketolyseboka f.eks? Den kuren er enkel å forholde seg til.

Og husk at det er ingenting som skjer over natta. (Sånn bortsett fra at mye vann forsvinner ) Vekttap tar tid selv når det går fort. Selv om det starter som en slankekur så er det viktig å innse at man må kutte ut de kjipe karbene for alltid. Lavkarbo er en livstilsendring.

Hvilken kur er det du har prøvd da? Og hvor lenge har du holdt på?

Jeg har vel ikke helt peiling på hvilken kur jeg går på.. Prøver å holde meg unna karbohydrater.. jeg teller ingenting, men ser selvfølgelig på varedeklarasjonen. Tror jeg holder meg på ca 15 gr.pr dag.. Ikke brød, ris, potet, pasta hv.mel, sukker, frukt osv..
Men når du sier kutte ut for alltid??? Mener du at jeg blir allergisk for d i ettertid??
Eller er det for at du mener at jeg går opp i vekt fort som fy??
Har vel bare holdt på i 3 uker.. men ventet meg kanskje raskere resultat..